Да ли метронидазол узрокује симптоме типа ИМС?

2019

Био ми је прописан метронидазол због мале бактеријске вагиналне инфекције. Речено ми је да га морам узимати 2 пута дневно током 7 дана. Јутрос сам узела прву пилулу и пре неколико сати, по први пут сам уринирала и искусила пецкање одмах након уринирања. Почео сам да осећам нагон одмах после тога и непрекидни бол у мокраћној регији, чак и када нисам користио тоалет. Имао сам УТИ раније и управо је то било. Истог дана када су ми преписани лекови, тестирани урин је рекао да нема УТИ, што је било пре око 5 дана. Да ли је могуће да је то споредни ефекат лека?

Одговорите на ово питање

Одговори (1)

ДЗ ДзооБаби 20 апр 2011

Метронидазол не узрокује да имате УТИ, али вагинална инфекција је могла путовати кроз мокраћну цијев и инфицирати мјехур или би инфекција могла надражити уретру узрокујући осјећај печења. Ако је прошло 5 дана од када сте били тестирани могуће је да је инфекција настала у тих 5 дана или да је то само иритирани уринарни отвор или отвор који изазива паљење, али са нежним супрапубичким подручјем, звучи више као да имате развио УТИ. Назовите свог доктора и јавите им своје симптоме. Метронидазол неће помоћи УТИ. Требаће вам још један антибиотик за УТИ. Зашто сте толико дуго чекали између дијагнозе и започињања лека?

НИ нисха83 21 Апр 2011

Имао сам студент и добио сам лијекове прије викенда. Речено ми је да не могу да имам алкохол па сам помислио да неће болети да издржим пар дана на узимању лекова. Чудно, горење је трајало само тог дана и потпуно је стало. Могуће је зато што сам пио само воду, али симптоми су нестали. Немам појма шта се дешава.

ЛЕ леелее913 31 Дец 2012

Пре два дана и недељу дана ми је био прописан Метронидазол у облику јелла једном дневно током 7 дана за исту инфекцију и иста ствар ми се десила, увек се осећам као да морам да користим тоалет, гори одмах после употребе у тоалету, и непрестано гори ... ови симптоми су почели пре око 4 дана. Имао сам УТИ раније, али они никада нису били тако лоши ... Имам и пар камена у бубрегу и искусио сам исте симптоме, али мој бубрег је болио више од свега и морао сам да оперишем једног од њих тако да сам м нисам сигуран да ли су моји симптоми узроковани метронидазолом, ути или чак малим бубрежним каменом. Моја мајка ми је дала антибиотике који су ми били прописани не тако давно да ми је љекарна коју сам користила давала додатни рецепт (дуга прича због које сам промијенила фармацију) шта да радим? Мислите ли да је из метронидазола?

ЛЕ леелее913 31 Дец 2012

Жао ми је што сам требала потражити споредне ефекте прије коментирања! Погледајте овај линк, његову листу нежељених ефеката!
хттп://ввв./сфк/метронидазоле-сиде-еффецтс.хтмл

ОН хеидизврлд 10 Јан 2013

Размишљам да је метронидазол узрок и ја осјећам као да сада имам УТИ и ја сам да се то 2кс дневно данас је мој 3. доза и ја сада осјећам исте симптоме као у момци су описали. Имао сам и УТИ, тако да сам сигуран да се то дешава ... Његова метронидазона ...

КИ кивен 7 Феб 2014

Приказујем и симптоме сличне У.Т.И и на својој осмој дози. Узимам метронидазол два пута дневно током 7 дана. Да ли је то "нормално" или то захтева хитну пажњу?

ГЕ Геелове412 23 јун 2014

Ја и мој супруг узимали смо метронидазол 500мг 2к дневно 5 дана Био сам бедан све време без апетита без енергетске констипације, а онда када смо стали обојица смо добили ИМС, а др. дан и ми смо се уздржавали од секса од када смо почели са лековима! Онда сам прочитао све ове ппл исте ствари и на страни утиче !! Гррррр

САМ АмАмо 3 Сеп 2016

Да ли ми неко може рећи да ли је честа нуспојава мокрења нестала након што су престали да узимају метронидазол, и колико дуго је трајало након што сте престали да узимате метронидазол пре него што је овај нежељени ефекат потпуно нестао?

МА Магалицруз 28 нов 2016

Узела сам и метронидазол за вагинитис. Након петог дана узимања, почела сам да имам симптоме ути. Отишао сам код свог доктора и без ути. Ионако су ми дали антибиотике за ути. Прошло је 2 недеље откако сам завршио рецепт !!! И даље сам јадан са ути симптомима !!! Урадили су све врсте тестова и сада су ме послали гинекологу. Моја анксиозност је ударање и не видим крај овом: '(

САМ АмАмо 28 нов 2016

Разумем те и осећам твој бол. Био сам на истом мјесту раније, и то сам се бавио око 3 мјесеца, али сада сам оздравио захваљујући Богу. Престаните са узимањем антибиотика, неће вам помоћи. Пијте пуно воде и сока од бруснице или узмите таблете од бруснице ако можете, како би вам помогли да попишете пуно воде тако да неугодан осјећај у вашој уретри / клиторису није тако неугодан. Проверите да ли имате констипацију, ако узмете рицинусово уље 2 дана да бисте истјерали дебело црево. Понекад затвор може изазвати притисак на вашу бешику и учинити да се осећате као да морате да пишките често. Ако имате озбиљну провјеру нелагодности клиториса испод клиторисне капуљаче ако имате пуно испуштања на њему, што је врло вјероватан узрок нелагодности и пулсирања тамо, очистите пражњење, ваш клиторис би требао бити иритиран највише 12 сати након чишћења, али Вратит ће се у нормалу без пулсирајућег осјећаја након тога.

Проширити...

Проверите да ли имате симптоме дрозда, јер то може да изазове нелагодност клиториса и ути симптоме, разговарајте са својим гинекологом у овом случају са лечењем. Само вас испуњавам путевима које сам узео да ријешим овај проблем и сада сам оздравио захваљујући Богу. Могу да замислим колико сте забринути, и ја сам био. Бићеш добро, не стресај.

МА Магалицруз 28 нов 2016

Хвала вам!!! Имам састанак са ГИН-ом за случај да нешто друго није у реду и заправо сам покренуо брусницу и пуно воде. Добро је знати да нисам био само ја, али сам се осјећао мало опуштеније !!!

КА Камвеон11 30 дец 2016

Узимам метронидазол 3 дана и осећам се као да сваких 5 минута користим тоалет! Ово није почело све док нисам почела да узимам лекове !!! То није ути, то је лек, ја нисам доктор, али знам своје тело!

СХ Схреиа катииар 23 Феб 2018

У њему се налази један од мање честих симптома да се често мокри

Погледај свих 12 коментара

Опширније